03 Apr Ce trebuie să faci înainte de a-ți trimite telefonul la reparat
Cu toții am ajuns la concluzia că telefonul mobil nu mai este deloc un moft, ci o necesitate. Telefonul este acel device care ne ajută să rezolvăm foarte multe task-uri, să devenim mai eficienți, să fim mai aproape de orice informație de care avem nevoie și să luăm legătura mult mai rapid cu cei dragi nouă.
Gadgeturile în sine nu mai sunt o noutate, ci funcțiile noi și tehnologia pe care o au și sunt în permanență îmbunătățite. Dacă nu ar exista aceste funcții, toți am avea telefoane la fel. Atunci când alegem să ne cumpărăm un telefon mobil, ținem cont în principal de necesitățile noastre, ce funcții și aplicații folosim mai des și bineînțeles, de designul lui. Dacă anumite persoane preferă telefoanele mai mari, altele aleg modelele cât mai subțiri sau cu ecran mai mic. De asemenea, avem preferințe și atunci când vine vorba de brand. Unii nu ar renunța la un Samsung pentru un iPhone și invers.
Cert este că gusturile nu se discuta și indiferent de preferințele noastre, telefonul mobil rămâne în topurile necesităților pe care noi le avem. Partea mai puțîn plăcută este atunci când acesta se strică. Fie se sparge display-ul, se strică difuzorul, nu se mai încarcă la priză, aplicațiile merg decalat și așa mai departe.
Cert este că gusturile nu se discuta și indiferent de preferințele noastre, telefonul mobil rămâne în topurile necesităților pe care noi le avem. Partea mai puțîn plăcută este atunci când acesta se strică. Fie se sparge display-ul, se strică difuzorul, nu se mai încarcă la priză, aplicațiile merg decalat și așa mai departe.
Însă, pentru astfel de situații sunt service-urile gsm. Specialiștii în domeniu vă ajută cu orice problemă astfel încât să vă puteți bucura din nou de telefonul mobil. Iată ce trebuie să faci înainte de a-ți trimite telefonul într-un service gsm.
Cuprins
Fă backup la telefon
Dacă telefonul tău are o problemă de funcționare, fie că l-ai scăpat și s-a spart display-ul sau sticla, este indicat să mergi la un service pentru că specialiștii vor ști cum să îți repare smartphone-ul.
Înainte de a-l lăsa în service, trebuie să parcurgi câțiva pași.
Nu uită să faci înainte un backup al tuturor datelor salvate în memoria acestuia. Backup-ul este metoda prin care tu te asiguri că nu vei pierde galeria foto, lista de contacte sau alte documente importante pentru tine. În acest fel, vei ști că ai parte și de confidențialitate. După ce faci backup la telefon, șterge toate datele sau fă o resetare din fabrică a telefonului.
Noteaza codul IMEI al telefonului
Orice telefon are un cod IMEI, unic pentru fiecare dispozitiv în parte. Acesta reprezintă o înșiruire de 15 cifre, pe care îl vei găsi în interiorul telefonului, dar și pe cutia acestuia. Este practic ca un CNP prin care tu te vei asigura că nu vei primi din greșeală alt telefon atunci când l-ai dus la reparat.
Dacă foloseșți un Samsung sau orice alt telefon cu Android, poți afla codul IMEI întrând la Setări, apoi About, click pe IMEI și apasă Status.
Dacă deții un iPhone, intră la Setări, apoi General, About și dă scroll până în josul paginii.
Elimină codurile de securitate
Dacă utilizezi o metodă de securitate, dezactiveaz-o înainte de a merge cu telefonul la service. Astfel, tehnicienilor le va fi mult mai ușor să îți repare telefonul.
Scoate cardul extern și cartela SIM
Este un alt aspect important de care trebuie să ții cont înainte de a trimite telefonul la reparat. Pe durata reparării, utilizează cartela SIM într-un alt telefon.
Și nu în ultimul rând, fii sincer cu cei din service
Un lucru pe care trebuie să știi este faptul că majoritatea telefoanelor au în componența lor o hârtie specială, care se colorează atunci când device-ul întră în contact cu apa. Practic, cei din service vor ști dacă aceasta este cauza defectării telefonului, în cazul în care tu ai “omis” să spui acest lucru.
Așadar, ține cont de aceste lucruri atunci când mergi la un service pentru a beneficia de servicii de reparatii gsm.
În loc de concluzie – câteva curiozități despre telefoane
-Știai că statisticile arată că aproximativ 60% dintre utilizatorii de iPhone preferă să moară decât să renunțe pentru totdeauna la telefon? Vezi aici care sunt unele dintre cele mai mari probleme ale iPhone-urilor.
-Un telefon trebuie dezinfectat periodic, pentru ca are de 21 de ori mai multe bacterii decât găsim pe capacul unei toalete.
-O persoana îți deblochează în medie de 110 ori pe zi telefonul mobil.
-Industria de telefonie mobilă este una dintre cele mai rapide la nivel mondial în ceea ce privește dezvoltarea.