Important display message – ai văzut acest mesaj pe iPhone-ul tău?!

display verification iphone

13 May Important display message – ai văzut acest mesaj pe iPhone-ul tău?!

Sunt mulți cei care aleg varianta de telefon la mâna a doua. Are avantajul unui cost mai mic de achiziție și, în plus, funcționalitatea device-ului mobil în cauză nu este afectată. O practică destul de comună este cea în care telefonul este vândut cât încă beneficiază de garanție valabilă. Indiferent că ești utilizator de telefon la mâna a doua sau ai unul nou, dacă deții un iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max sau alte modele la care update-ul iOS 15 este realizat, trebuie să știi un lucru. O notificare de genul te-ar putea alarma. Despre ce este vorba și ce este de făcut, descoperă în rândurile ce urmează.

# Ce înseamnă acest mesaj care apare pe iPhone?

Mesajul afișat nu afectează în vreun fel funcționalitatea acestuia. În cazul în care nu ai spart ecranul de nervi sau panică, telefonul nu are de ce să fie afectat de simplă afișare a unui mesaj ce pare să aibă ca scop atragerea atenției.

Cu toate acestea, mesajul în cauză: Important display message – Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display – presupune un mesaj alertă care îți spune că, de fapt, telefonul în cauză are un display nou. Ecranul va funcționa foarte bine, va fi practic greu de spus că nu este cel original.

# Am de ce să mă îngrijorez?

Cumva, această strategie este despre cum face Apple apel la calitatea service-ului. Adică încearcă să condiționeze clienții să își schimbe, atunci când este cazul, componentele telefonului la ei. Asta implică desigur costuri mai mari.

Un service autorizat Apple are prețuri destul de piperate la mai toate tipurile de intervenții, fie că vorbim despre înlocuirea de display sau altă componentă. În mod special acele smartphone-uri care au update-ul iOS 15, adică ultima versiune de operare Apple, vor exista aceste tipuri de notificări.

Mulți consumatori vorbesc despre această practică ca fiind un abuz din partea brandului Apple. Nu este de azi de mâine această situație. La nivel mondial, pentru cei care nu știu, a fost declanșată o mișcare, numită Right to repair. Prin traducere, dreptul de a repara. Pentru că evident consumatorii își cer dreptul de a alege unde să își trimită telefonul în service. La ora actuală, ca stadiu a acestei situații, se pare că guvernul SUA și Parlamentul European caută modalități de reglementare.

# Mesajele pot afecta funcționalitatea iPhone-ului?

Pe lângă acest tip de mesaj afișat, deținătorii de iPhone se pot trezi și cu mesaj de genul

Important battery message. Este caz similar cu cele descrise mai sus. Pot acestea afecta în vreun fel funcționalitatea per total a smartphone-ului?

Reprezentanții Apple spun că nu sunt îngrijorări cu privire la aceste mesaje. Nu afectează în niciun fel capacitatea de funcționare a iPhone-ului. Este, așadar, o simplă notificare, ce nu poate interfera în privința clarității imaginilor pe care le creați cu un iPhone sau în privința reacțiilor prompte ale comenzilor.

Dacă vă întrebați în cât timp ați putea scăpa complet de aceste notificări, ei bine în primele 4 zile aceasta este în permanență afișată pe ecran. Ulterior dispare de pe display, va fi reîntâlnită însă în setări, acolo unde sunt informațiile despre display-ul dispozitivului. După alte 15 zile notificarea dispare complet.

# A nu se confunda cu metode de fraudă

Astfel de notificări sunt diferite de tot felul de tactici ale celor care încearcă să fraudeze pe consumatori. Sunt și astfel de practici neortodoxe, prin care îți afișează pe dispozitiv mesaje menite să îți atragă atenția. Fie apelează direct la amenințări pentru a te presa să furnizezi date sau chiar resurse financiare.

În această categorie putem încadra apelurile telefonice suspecte, cei care pretind spre exemplu că sunt reprezentanți Apple sau fac parte din echipa de asistență Apple. Astfel de apeluri pot fi raportate. De asemenea, dacă ți se afișează în calendar un eveniment ciudat, suspect, în aplicația de email sau calendar poți trimite raport de spam în iCloud. Ca să fii sigur că nu se întâmplă nimic de genul acesta, poți veni la service și echipa de specialiști te va lămuri. Sunt multe cazuri de acest gen în ultima vreme, motiv pentru care am decis să dăm voce acestor situații pentru că fiecare dintre voi să știe cum stă treaba. Oricând  aveți nevoie, suntem aici – mobilefix.ro!