03 Feb Care sunt criteriile de selecție a unui service GSM bun atunci când avem probleme cu device-ul
Telefonul mobil este un dispozitiv esențial în viața noastră zilnică și, din acest motiv, este important să avem grijă de el și să-l întreținem corespunzător. Atunci când la nivelul lui au loc câteva schimbări, iar acesta se oprește din funcționare apelăm de îndată la serviciile unui profesionist sau a mai multor profesioniști, depinde de caz.
Am decis ca în acest articol să vă prezentăm câteva criterii de selecție pe baza cărora să alegeți un service profesional, un loc de încredere unde telefonul dumneavoastră va avea parte de toate serviciile adaptate brandului său. Este important să alegem un service care se ocupă cu reparații și modificări diverse, problemele telefonului pot fi unele complexe, așadar doar un specialist experimentat poate rezolva aceste aspecte.
Ce să ai în vedere atunci când cauți un service
1.Verificați garanția acordată – un service profesional ar trebui sa ofere garanție după rezolvarea problemelor. O perioadă lungă de garanție indică faptul că are încredere în calitatea muncii și în capacitatea de a rezolva problema în mod corespunzător. Este important să vă asigurați că firma de reparații oferă o garanție și pentru manoperă, nu doar pentru componentele noi utilizate. Acest lucru vă oferă siguranța că dacă problema reapare, va fi rezolvată fără costuri suplimentare.
2.Reparații la fața locului – în general, service-urile dispun de piese lipsă și instrumente speciale care permit efectuarea diferitelor reparații chiar la fața locului, de față cu clientul. Această manieră oferă persoanei respective șansa de a vedea cu exactitate ce reparații și care sunt tehnicile prin care telefonul sau device-ul revine la viață.
Este și o dovadă că service-ul respectiv este dotat cu echipamentul necesar pentru a face față solicitărilor cât mai repede.
3.Timp de soluționare – în funcție de complexitatea problemei, device-ul dumneavostră n u ar trebuie să stea în service mai multe de 3-4 zile lucrătoare. Acest timp este estimativ, deoarece durata poate fi una mai mică, în funcție de problemele telefonului. Este indicat să vă informați despre durata aceasta și să cereți mai multe detalii dacă considerați că aceasta durează prea mult timp. Cereți și un număr de telefon pentru a păstra în permanență legătura cu echipa service-ului.
4.Utilizați motoarele de căutare pentru a afla cât mai multe informații – Căutați pe Google numele service-ului, cât și recenzii ale celorlalți clienți pentru a vedea din surse credibile dacă acesta oferă servicii calitative și de încredere. Unii oameni tind să ofere recenzii sincere pentru un service GSM, uneori mult prea sincere despre experiența oferită de echipa service-ului în cauză.
Adunați informațiile de care aveți nevoie și luați o decizie.
5.Vorbiți direct cu tehnicianul care se ocupă personal de device-ul dumneavoastră – luați legătura cu specialistul care se ocupă de telefonul dumneavoastră. Prin câteva întrebări simple puteți determina gravitatea situației, costul, cât și materialele necesare reparației. Fiți pe fază și cereți informațiile care vă interesează, este bine să fiți la curent cu toate acestea pentru a ști exact situația telefonului dumneavoastră.
6. Achiziționați piese originale – nu în ultimul rând asigurați-vă că piesele înlocuite sunt de calitate și că sunt identice cu cele originale. Dacă se poate comandați piese originale pentru iPhone (sau ce tip de telefon aveți) vă va costa mai mult, dar vă veți asigura că telefonului dumneavoastră funcționează ca înainte.
Din fericire, service-ul nostru îndeplinește toate aceste condiții, întocmai ca dumneavoastră să beneficiați de reparații calitative. Din grijă pentru telefonul sau tableta dumneavoastră, am pregătit o listă de servicii de care să țineți cont atunci când vă alegeți viitorul service. Vă așteptăm și în pagina noastră oficială mobilefix.ro pentru a citi și pentru a vă informa asupra prețurilor serviciilor.